فروشگاه

دستگاه کنترل تردد MultiBio 600

مشخصات محصول 

  • نحوه ثبت تردد تشخیص چهره ،اثر انگشت و ثبت کارت
  • دارای سنسور اثر انگشت
  • دوربین جهت ثبت ترد

 

 

دستگاه کنترل تردد MultiBio 600

دستگاه کنترل تردد MultiBio 600 ،که جز جدید ترین ساخته شرکت ZKteco چین می‌باشد.از بهترین و محبوب ترین دستگاه‌های اکسس کنترل در ایران می‌باشد. و با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا طراحی و ارائه شده است. این دستگاه روش‌های ترکیبی مختلف را در تشخیص تردد پشتیبانی می‌کند،تا خواسته های کاربران مختلفت را برآورده کند .

دستگاه اکسس کنترل MultiBio 600

یک دستگاه حضور و غیاب و کنترل دسترسی برای تایید چهره و اثر انگشت است. با استفاده از الگوریتم تشخیص چهره پر سرعت و میزان خطای پایینی دارد . این دستگاه با نور دید در شب با وضوح بالا و دوربین رنگی و حرفه ای خود می‌تواند تایید سریع را در هر محیطی انجام دهد.

قابلیت دستگاه کنترل تردد MultiBio 600

 

دستگاه اکسس کنترل با استفاده از سنسور اثر انگشت نوری با ظرفیت 500 ثبت، اسکن و ذخیره سازی 800 چهره، ذخیره 5000 کارت و ثثبت 100000 تردد، این دستگاه را به یکی از پرطرفدارترین و کارآمدترین دستگاه‌ها در حوزه تشخیص هویت دقیق وکابران و ثبت تردد آن‍ها تبدیل کرده است.

 

 

دستگاه کنترل تردد MultiBio 600

دستگاه کنترل تردد

سیستم کنترل ترددمجموعه ای کامل است که شامل کنترلرها ، قفل های هوشمند ، پایانه ها ، شناسه ها ، درزگیرها و نرم افزارها می باشد. این فهرست ممکن است شامل یک گردان یا مانع نیز باشد. سیستم های کنترل دسترسی و مدیریت با درجات مختلفی از پیچیدگی مشخص می شوند. بنابراین، سیستم های پیچیده با تعداد زیادی دستگاه یکپارچه، یک کنترل کننده چند منظوره، و درجه بالایی از حفاظت OP مشخص می شوند. همچنین سیستم های کنترل دسترسی اولیه شامل چندین قفل الکترونیکی و یک سیستم کنترل دسترسی خودکار وجود دارد. چنین مجتمع هایی را می توان در دفاتر و مغازه های کوچک یافت.

مزایای ACS برای تجارت آشکار است:

• امنیت در شرکت، صرف نظر از مقیاس آن.

• کاهش هزینه های دستمزد پرسنل امنیتی.

• حسابداری ساعات کار کارکنان.

• افزایش بهره وری نیروی کار در شرکت.

سیستم های کنترل دسترسی و مدیریت مدرن با سیستم های کنترل امنیتی یکپارچه شده اند.

دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره

دستگاه کنترل ترد تشخیص چهره یکی از جدیدترین دستگاه‌های تامین امنیت مبتنی بر فناوری بیومتریک است که با تشخیص ویژگی‌های صورت، امنیت محیط کار را تامین می‌کند.

نحوه عملکرد این دستگاه به صورت زیر است:

  1. ثبت تصویر : در ابتدا، تصویری از چهره فرد با قرار گرفتن جلوی دوربین توسط سنسورهای دستگاه می‌شود. این تصویر اسکن شده و ذخیره می شود1.
  2. پردازش و تحلیل تصویر : پس از اسکن چهره، سیستم تشخیص چهره را به صورت کامل تجزیه و تحلیل و تحلیل می‌کند. نرم افزار تشخیص چهره به طور دقیق هندسه چهره و چهره را ترسیم کرده و در چند مرحله پردازش می کند.
  3. تطابق با الگوهای ذخیره شده : در این مرحله، تصویر چهره فرد با الگوهای ذخیره شده در حافظه دستگاه مقایسه می‌شود. اگر تطابقی بین تصویر چهره جدید و الگوهای ذخیره شده وجود داشته باشد، فرد می‌شود.
  4. احراز هویت : پس از شناسایی فرد، فرآیند احراز هویت آغاز می‌شود. در این مرحله، اطلاعات مربوط به فرد شناسایی شده با اطلاعات ثبت شده در سیستم مقایسه می‌شود تا هویت فرد تایید شود.

از دستگاه‌های تشخیص چهره شناسایی هویت با وجود ماسک روی چهره فرد را می‌گیرند و فرآیند احراز هویت را از طریق نقاط دور چشم و سایر ویژگی‌های چهره انجام می‌دهند.

 

 

مشخصات دستگاه کنترل تردد MultiBio 600

نحوه ثبت ترددتشخیص چهره، اثر انگشت و ثبت کارت
ظرفیت اثر انگشت3000
ظرفیت کارت500
ظرفیت تشخیص چهره800
قابلیت ثبت تردد100000
صفحه نمایشصفحه نمایش رنگی 2.8 اینچی
ارتباطات TCP/IP, USB-Host, WiFi
قابلیت‌های استانداردDST, Self-Service Query, Photo ID, Scheduled-bell, T9 Input, Multiple Verifcation Modes
منبع تغذیهDC 12V / 1.5A
دمای عملیاتی45-0 درجه

جهت مشاوره و اطلاعت خرید در خصوص دستگاه کنترل تردد MultiBio 600 با کارشناسان سیمرغ پارسیان تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط :

خرید دستگاه حضور و غیاب

خرید دستگاه گشت و نگهبانی

خرید دستگاه کنترل تردد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه کنترل تردد MultiBio 600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641