در دنیا رو به پیشرفت دستگاه‌های حضور و غیاب با تکنولوژی ‌های فراوانی در به بازار ارائه می‌گردد، که بررسی و خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب را برای مجموعه ها کمی دشوار نموده است. سیمرغ پارسیان شریف به عنوان یکی مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران در کنار شما عزیزان می‌باشد، تا با ارائه آگاهی های لازم از میان برند های مختلف حضور و غیاب در ایران، شما را در این امر یاری رساند که با معرفی و مقایسه بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره (تصویری)، تشخیص عنبیه (چشمی)، اثر انگشتی و کارتی موجود در بازار بتوانید بهترین مارک دستگاه حضور و غیاب را با قیمتی مناسب و ارزان برای مجموعه خود تهیه نمایید. در این مقاله همراه ما باشید تا با گلچین ۱۰ مدل از بهترین دستگاه های حضور و غیاب آنلاین آشنا شوید.

دستگاه حضوروغیاب چیست ؟

دستگاه های حضور و غیاب برای ثبت زمان شروع/پایان کار کارکنان، استراحت، اضافه کاری و غیره استفاده می شود . با توجه به مکانیسم شناسایی مورد استفاده، دستگاه های حضور و غیاب به عنوان دستگاه های تشخیص چهره، دستگاه های تشخیص کف دست، دستگاه های اثر انگشت، دستگاه های RFID و غیره طبقه بندی می شوند.

عملکرد دستگاه حضور و غیاب

یک دستگاه حضور و غیاب قابلیت‌های که ارائه می‌دهد،از جمله نوع تشخیص و شناسایی که در اختیار کارمندان می‌گزارد، می‌تواند هر بار مدیر و پرسنل را با اجازه دادن به کارمندان برای ورود به سیستم ساعات کاری، ارسال درخواست‌های زمان مرخصی، و ساعت ورود یا خروج حتی همزمان با کار از راه دور کاهش دهد.