دستگاه حضور و غیاب 38323

دستگاه حضور و غیاب ۳۸۳۲۳ دستگاه حضور و غیاب ۳۸۳۲۳،  ساخت شرکت zkteco چین می‌باشدبا ظاهری زیبا و کاربرپسند، به پشتیبانی و حفظ امنیت سازمان‌ها کمک می‌کند. از قابلیت‌های […]

ویژگی‌ها

  • نحوه ثبت تردد: اثر انگشت و کارت خوان
  • نمایشگر: ۳ اینچی
  • دوربین جهت ثبت تردد: ندارد
دستگاه حضور و غیاب 38323


دستگاه حضور و غیاب ۳۸۳۲۳

دستگاه حضور و غیاب ۳۸۳۲۳،  ساخت شرکت zkteco چین می‌باشدبا ظاهری زیبا و کاربرپسند، به پشتیبانی و حفظ امنیت سازمان‌ها کمک می‌کند. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به تعریف کارت، ذخیره سازی اثر‌انگشت ضد تقلب و ضد خش و همچنین ثبت تردد نیز اشاره نمود. دستگاه حضور و غیاب  38323، از شبکه پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB جهت انتقال دیتا در هنگام قطع شبکه است. ویژگی مهم مجهز بودن به باتری پشتیبان نیز موجب می‌شود تا در زمان نوسانات برق بدون هیچگونه خللی، از دستگاه استفاده نمایید.

اگر برای ثبت حضور و غیاب کارکنان خود به دنبال دستگاهی هستید که قابلیت مناسبی در تشخیص هویت افراد داشته باشد و بتوانید از آن در سازمان‌های بزرگ استفاده کنید،دستگاه حضور و غیاب 38323 برای شما مناسب خواهد بود. چرا که این دستگاه سنسور اثر انگشت جهت ثبت ورود و خروج پرسنل دارد و همچنین می‌توان از کارتخوان بدون تماس و رمز عبور هم برای تشخیص هویت و ثبت تردد در این دستگاه استفاده کرد.

مشخصات دستگاه حضور و غیاب ۳۸۳۲۳

نحوه ثبت تردداثر انگشت و کارت خوان
ظرفیت ثبت تردد۱۰۰۰۰۰
ظرفیت تعداد اثر انگشت۳۰۰۰
ظرفیت تعداد کارت۱۰۰۰۰
صفحه نمایش۳ اینچی
ارتباطاتTCP/IP , USB Host
منبع تغذیه۱۲V DC 1.5A
دمای عملیاتی ۰ – ۴۵ درجه
رطوبت ۲۰% – ۸۰%
ابعاد ۲۲۱.۷* ۱۵۹.۵ * ۴۲.۹ mm

گروه سیمرغ پارسیان شریف همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. جهت مشاوره با ما تماس بگیرید .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه حضور و غیاب 38323”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641