دستگاه حضور و غیاب 28513

دستگاه حضور و غیاب 28513 نسل جدیدی از ترمینال های تشخیص چهره است با حالت های تشخیص چهره، RFID و پین. با آخرین الگوریتم تشخیص چهره نسخه ۷٫۰ و پلتفرم با ظرفیت بالا که ۱۲۰۰ الگوی چهره را نگهداری می کند بدون تقسیم گروه ها و زمان تشخیص کمتر از ۲ ثانیه است. تمام عملیات تنظیمات به سادگی روی یک صفحه لمسی رنگی ۳ اینچی انجام می شود.

ویژگی‌ها

نحوه ثبت تردد: کارت خوان، تشخیص چهره

نمایشگر: ۳ اینچی

دوربین جهت ثبت تردد: دارد

دستگاه حضور و غیاب 28513

دستگاه حضور و غیاب 28513

دستگاه حضور و غیاب 28513ساخت شرکت zkteco چین می‌باشد ،ثبت تردد توسط کارت، رمز و چهره به صورت مجزا و یا ترکیبی را با ظرفیت تعریف ۱۲۰۰ چهره و ۱۰ هزار کارت و ذخیره۱۰۰ هزار تردد را دارا می‌باشد. دستگاه دارای سنسور اثر انگشت نوری و صفحه نمایشگر گرافیکی و رنگی ۳ اینچ با قابلیت تاچ جهت برنامه ریزی و تنظیمات دستگاه می‌باشد. امکان تعریف سه سطح مدیر، اپراتور و کاربر در این سیستم وجود دارد و قابلیت های دستگاه شامل برنامه ریزی ساعات تابستانی و زمستانی و به روز رسانی دستگاه توسط فلش و شبکه امکان پذیر است.

انتقال اطاعات دستگاه حضور و غیاب 28513 ، به کامپیوتر و همچنین به دستگاه‌های دیگر توسط فلش USB و شبکه و Wifi صورت می‌گیرد. انتخاب زبان و تقویم دستگاه و استفاده از کلید‌های ویژه مانند ماموریت، مرخص، تاخیر سرویس، ورود و خروج درروی دستگاه مهیا می‌باشد.

انتقال اطاعات دستگاه به کامپیوتر و همچنین به دستگاه‌های دیگر توسط فلش USB و شبکه و Wifi صورت می‌گیرد. انتخاب زبان و تقویم دستگاه و استفاده از کلید‌های ویژه مانند ماموریت، مرخص، تاخیر سرویس، ورود و خروج درروی دستگاه مهیا می‌باشد.

مشخصات دستگاه حضور و غیاب 28513

نحوه ثبت تردد تشخیص چهره و کارت خوان
ظرفیت ثبت تردد۱۰۰۰۰۰
ظرفیت کارت خوان۱۰۰۰
ظرفیت تشخیص چهره۱۲۰۰
پردازندهMulti-Bio CPU 800 MHz
نمایشگر۳ اینچی
حافظه۲۵۶M flash , 64/128M RAM
دوربین جهت ثبت تردددارد
ارتباطاتTCP/IP , USB Host / Wi-Fi
ابعاد۱۰۴.۷۰* ۱۶۰.۰۰* ۳۶.۰۰ mm

گروه سیمرغ پارسیان شریف همواره آماده کمک کردن و افزودن دانش افراد از طریق اطلاعات دقیق و درست به آن ها است. جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با شرکت سیمرغ پارسیان شریف تماس حاصل نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه حضور و غیاب 28513”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641