دستگاه حضور و غیاب LX16

مشخصات محصول 

  • نحوه ثبت تردد : تشخیص چهره ، اثر انگشت
  • نمایشگر:صفحه نمایش 2.8 اینچی
  • دوربین جهت ثبت تردد : ندارد

 

دستگاه حضور و غیاب LX16

دستگاه حضور و غیاب lx16 ساخت شرکت zkteco چین می‌باشد، این دستگاه با پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت ارائه داده شده است. سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه حضور و غیاب از جنس نوری، ضد تقلب و ضد خش است. و همچنین این دستگاه lx16 دارای محافظ سنسور نیز می‌باشد.

دستگاه حضور و غیاب LX16، یک دستگاه اداری که با ارائه گزارش SSR، ورود و خروج افراد و کارکنان را همراه با ساعت واقعی ذخیره می‌کند. این مدل دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی برای استفاده در شرکت‌ها، ادارت، سازمان‌ها و فروشگاه ‌ها و بسیاری از اماکن دیگر قابل استفاده می‌باشد.

ویژگی دستگاه حضور و غیابLX16

دستگاه حضور و غیاب LX16

دستگاه حضور و غیاب LX16

این دستگاه دارای پایه نگهدارنده رومیزی می‌باشد،شما می‌توانید از این دستگاه حضور و غیاب بدون نصب روی دیوار استفاده کنید. دستگاه حضور و غیاب ZKTeco LX16 با بهره داری از سیستم عامل لینوکس باعث پایدار ترشدن و استفاده از منابع سخت افزاری به مراتب کمتر، سرعت عملکرد بالاتری نسبت به اندروید ارائه می نماید. راه  ارتباطی بین دستگاه LX16 و کامپیوتری که نرم افزار حضور و غیاب بر روی آن نصب می شود از طریق USB می باشد . این دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه خود در بازار از قیمت پایین تری برخوردار بوده و  مشتریان زیادی از این دستگاه رضایت دارند. دستگاه های ساخته شده توسط شرکت ZKTeco کیفیت ساخت بالایی دارند و در تمامی دنیا این سری دستگاه ها به فروش میرسند.

مشخصات دستگاه حضور و غیاب LX16

این دستگاه در واقع دو نوع ارتباط از طریق USB امکان پذیر است. دریافت اطلاعات ار طریق کابل USB. دریافت اطلاعات از طریق فلش درایو. همین ویژگی موجب شده تا شما به راحتی و در هر مکانی بدون نیاز به کابل کشی تخلیه اطلاعات خود را انجام دهید. در نرم افزار حضور و غیاب زمان پرداز تنها دریافت اطلاعات از طریق فلش امکان پذیر می باشد.

دستگاه حضور و غیاب LX16

دستگاه حضور و غیاب LX16 از رابط کاربری زنده برای بهبود کیفیت اثر انگشت و بهبود نتیجه و تایید اثر انگشت بهره می برد. این دستگاه حضور و غیاب عملکردهای مختلفی شامل یک زنگ برنامه ریزی شده، ضبط رکورد و ضبط کننده SSR را فراهم می کند.

نحوه ثبت تردداثر انگشت
ظرفیت ثبت تردد50000
ظرفیت اثر انگشت 500
نوع سنسور اثر انگشتضد حش و نوری
نمایشگرحافظه 3 اینچ با منوی فارسی، تقویم شمسی
حافظه 32 MB Flash / 8 MB RAM
نوع اتصال USB
منبع انرژی موردنیاز 5V / 0.8A DC
اقلام همراهآداپتور برق, پایه و پک اتصال به دیوار

کاتالوگ

جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با شرکت سیمرغ پارسیان شریف تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط :

خرید دستگاه حضور و غیاب

خرید دستگاه گشت و نگهبانی

خرید دستگاه کنترل تردد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه حضور و غیاب LX16”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641