دستگاه گشت و نگهبانی

مشخصات محصول 
ثبت اثر انگشت با روش بایومتریک
قابلیت ضد خاک و آب بودن
شارژر کابل مغناطیسی با کیفیت بالا

 

با پیشرفت تکنولوژی و در زمینه تجهیزات امنیتی، دستگاه گشت و نگهبانی T-61391 جز مهمترین ملزومات ادارات ، کارخانه ها … که نیاز به حراست و نگهبانی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه گشت و نگهبانی اثر انگشتی معمولا از تکنولوژی اثر انگشت برای شناسایی و ثبت استفاده شده است. دستگاه گشت زنی اثر انگشتی با ثبت اثر انگشت نگهبان برای ثبت زمان در محل‌های مختلف، کمک بسیاری در بازرسی و نگهبانی به مجموعه ها می‌کند.

دستگاه گشت و نگهبانی چیست ؟

دستگاه گشت و نگهبانی یکی از دستگاه‌های کاربردی است که باعث هوشمند سازی فرآیند گشت زنی می‌شود. این دستگاه‌ها وظایف نگهبانان را یادآوری می‌کنند و زمان شروع گشت را به صورت خودکار ثبت می‌کنند. همچنین، این دستگاه‌ها می‌توانند مسیر گشت زنی را نیز به صورت دقیق ثبت کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل، به نگهبان اطلاع دهند

این سوال مطرح می‌شود که آیا دستگاهی هست که به ما کمک و یاری برساند؟ با توجه به اهمیت این موضوع سعی داریم محصولی را معرفی کنیم که جز بهترین دستگاه گشت و نگهبانی شرکت jwm (گشت زنی) که توسط شرکت سیمرغ پارسیان شریف عرضه می‌شود؛ معرفی نماییم.

 

ویژگی های دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000X1

  • بهترین و پیشرفته ترین سیستم‌های حراست و نگهبانی
  • تایید هویت نگهبان توسط سنسور اثر انگشت حرارتی
  • بدنه تمام فلزی به همراه پوشش پلاستیکی
  • خواندن تگ RFID در فاصله 5 سانتی متری
  • دارای استاندارد جهانی IP67 ( ضد آب و ضد گرد و غبار)
  • طراحی مدرن و ارگونومیک و کاربرپسند
  • باطری 2000 میلی آمپر (تا 45 روز استفاده مداوم)
  • اتصال و شارژر به وسیله کابل مغناطیسی
  • حجم حافظه 16 مگابیت(ذخیره تا 6000 رکرود)
  • دارای بلند گو و قابلیت پخش صدای هوشمند فارسی
  • دارای کیف کمری قابل اتصال به کمربند
  • چراغ قوه LED پرنور کم مصرف

دستگاه گشت نگهبانی T-61391چگونه کار می کند؟

سیستم گشت نگهبانی سیستمی است برای ثبت گشت زنی نگهبانان در موقعیت‌های مختلف که نیاز به نگهبانی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این دستگاه دیگر نگران کنترل نگهبانان نباشید، که تمامی گشت‌ها به صورت هوشمند کنترل خواهد شد.

مراحل کار با دستگاه گشت زنی به  4 مرحله تقسیم می‌گردد.

  1. نصب تگ های RFID
  2. انجام مراحل گشت زنی توسط نگهبانان مورد نظر
  3. انتقال و دانلود اطلاعات ذخیره شده به نرم افزار
  4. بررسی اطلاعات موجود در نرم افزار توسط مدیر مربوطه

 

 

دستگاه گشت و نگهبانی

ویژگی دستگاه گشت نگهبانی WM-5000X1 چیست؟

ویژگی های منحصر به فردی زیر توانسته است،  این دستگاه را تبدیل به یکی از بهترین دستگاه گشت زنی موجود در بازار تبدیل نماید: تایید هویت نگهبان توسط سنسور اثر انگششت حرارتی قابلیت خواندن تگ های RFID در فاصله 5 سانتی متری ایجاد پیام صوتی و لرزش برای مطلع سازی کاربر دارای  استاندارد جهانی  IP67(ضد آب و ضد گرد و غبار) بدنه تمام فلزی به همراه پوشش پلاستیکی  دارای نرم افزار گشت و نگهبانی فارسی جهت گزارش گیری افزایش تعداد اثر انگشت دستگاه به 500 عدد اختصاص و تعریف مسیر گشت و نگهبانی توسط نرم افزار به دستگاه تا 40 مسیر قابلیت تعریف شیف نگهبانی برای هر مسیر


دستگاه گشت و نگهبانی

نحوه عملکرد دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000X1

کار با این دستگاه بسیار ساده است ، و نگهبان به راحتی می‌تواند حضور را در نقاط مورد نظرگشت زنی ثبت نماید. برای ثبت تردد نگهبان باید این مراحل را انجام دهیم : حضور نگهبان در محل های مورد نظر تعیین شده وارد کردن اثر انگشت بر روی دستگاه نزدیک کردن دستگاه به تگ های RFID وارد کردن مجدد اثر انگشت انتخاب منطقه مشخص شده تکرار کلیه مراحل در هنگام گشت در هر یک از مناطق بازرسی

مزایای دستگاه گشت و نگهبانی


  • امکان ثبت اثر انگشت نگهبان
  • گزارش دقیق از فعالیت نگهبان
  • نصب آسان نرم افزار بر روی ویندوز
  • فیلتر کردن نگهبان در گزارش گیری
  • امکان تهیه پشتیبانی از گزارشات حذف شده

ویژگی دستگاه گشت و نگهبانی اثر انگشتی

  • حسگر اثر انگشت : این دستگاه از حسگر اثر انگشت حرارتی برای تأیید هویت محافظ استفاده می‌کند، حتی اگر دست‌های آنها کثیف یا خیس باشد.
  • تگ خوان RFID : دستگاه می تواند تگ های RFID قرار داده شده در مکان های خاص در مسیر گشت زنی را بخواند تا بررسی کند که نگهبان از هر مکان در گشت خود بازدید کرده است.
  • برنامه نرم افزاری : برنامه نرم افزاری مورد استفاده برای مدیریت داده های جمع آوری شده توسط دستگاه به مدیر امنیتی اجازه می دهد تا گزارش های مربوط به گشت های نگهبان را مشاهده کند و حرکات آنها را در زمان واقعی نظارت کند.
  • دوام : این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که بادوام بوده و در برابر سایش و پارگی استفاده روزانه مقاوم باشند. آنها معمولاً از فلز ساخته می شوند و دارای روکش پلاستیکی هستند تا به راحتی در دست بگیرند.
  • ضد آب : برخی از دستگاه ها ضد آب هستند که آنها را برای استفاده در محیط های بیرونی مناسب می کند.
  • سنسور اثر انگشت ضد خش : برخی از دستگاه ها دارای حسگر اثر انگشت ضد خش هستند که می تواند در برابر خراش و قرار گرفتن در معرض نور مقاومت کند.
  • عمر باتری طولانی : دستگاه دارای عمر باتری طولانی است، به این معنی که می توان از آن برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کرد.
  • استفاده آسان : دستگاه دارای یک رابط کاربری ساده است که استفاده از آن آسان است و برنامه نرم افزار کاربر پسند است.

به طور کلی، سیستم تور نگهبان اثر انگشت ابزاری موثر برای نظارت و کنترل حرکات نگهبانان است. به طور گسترده در صنایع مختلف برای اطمینان از ایمنی و امنیت افراد و اموال استفاده می شود.

نرم افزار گشت و نگهبانی چیست ؟

تصورش را بکنید که یک کارخانه بزرگ با سوله‌های مختلف در هر بخش دارید، در چنین شرایطی چگونه می‌توان هم‌زمان همه سایت‌ها، خطوط تولید و بخش‌ها را زیر نظر داشت و از حسن اجرای امور و فرایندهای از پیش تعریف شده اطمینان حاصل کرد؟

نرم افزار گشت و نگهبانی با هدف کنترل کارکرد پرسنل نگهبانی مجموعه‌ها، تعبیه شده است، طوری که با مشخص شدن فضاهای سرکشی و زمان آن برای هر نگهبان، با در نظر داشتن زمان خود و به همراه داشتن دستگاه گشت و نگهبانی، کارخود را انجام می‌دهد و به صورت دقیق و پس از تخلیه اطلاعات، نرم افزار کارکرد نگهبانان بطور دقیق در اختیار مدیریت قرار میگیرد.

نرم افزار دستگاه گشت و نگهبانی

نرم افزار دستگاه گشت و نگهبانی نامحدود و به طور گسترده برای امنیت طراحی شده است، تا بررسی گردد از گشت زنی نگهبانان به درستی و به موقع انجام می‌پذیرد، که از این نرم افزار امکان گزارش گیری و رویت دقیق از گشت زنی را می‌توان استفاده کرد.

در سیستم گشت نگهبانی به صورت هوشمند تمامی مراحل گشت زنی توسط نگهبانان و بررسی نقاط در زمان و مکان دقیق به صورت خودکار بر روی دستگاه گشت زنی ثبت می گردد و قابل دریافت می باشد.

محیط نرم افزار بسیار ساده و روان

تعریف پلن های بازرسی

تعریف نگهبانان

آموزش نرم افزار گشت و نگهبانی

این نرم افزار همه نوع شیفت اعم از پیش فرض، ساعتی و ترتیبی را پشتیباتی می‌کند. از جمله مزایای دیگر این نرم افزار کارایی ساده آن می‌باشد. در پایان در مورد پشتیبانی نرم افزار می‌توان اشاره کرد که به صورت تلفنی، ریموت و توسط کارشنایان حرفه ای انجام می‌شود. در خصوص آموزش نرم افزار گشت و نگهبانی می‌توانید به مطلب همین منظور را مطالعه نمایید.

مزیت نرم افزار دستگاه گشت و نگهبانی


دستگاه های گشت و نگهبانی WM-5000X1 به همراه یک نرم افزار فارسی و رایگان ، کاربردی گزارش گیری ارائه خواهد شد.

از مزایای این نرم افزار محیط بسیار ساده، کاربر به راحتی با چند کلیک می تواند از نگهبان ها، نقاط بازدید و هر برنامه گردشی گزارش گیری نمایند.

به دلیل فارسی بودن این نرم افزار، شما هیچ مشکلی در گرفتن انواع گزارشات مختلف مدیریتی نخواهید داشت. محیط کاربر پسند (user friendly) این نرم افزار یکی از دلایل محبوبیت بین کاربران می‌باشد.

  • تعریف رویدادها
  • مشخص کردن شیفت‌های کاری نگهبان‌ها
  • تعریف الویت‌های گشت‌زنی
  • تعریف نقاط گشت زنی
  • تعریف نگهبان با اسکن اثر انگشت
  • نظارت بهتر بر کارکنان امنیتی
  • مدیریت از راه دور
  • کنترل هزینه‌ها
  • پیگیری در لحظه
  • ‌زمان‌بندی منظم
  • تحلیل داده‌ها
  • تهیه بانک اطلاعاتی از گزارش‌ها
  • ارائه اعداد و ارقام ارزشمند
  • آسان‌سازی فرآیندها

اتوماسیون گشت و نگهبانی چیست ؟

گشت و نگهبانی یکی از بخش های مهم حراست  در مجموعه های بزرگ می‌باشد. نهادهای بزرگ در حال حاظر با استفاده از فناوری های نرم افزاری و سخت افزار شیوه‌های نظارتی و مدیریتی خود را تا حد قابل قبولی ارتقا دهند. دقیقا در همین نقطه است که دستگاه گشت و نگهبانی و نرم افزار سیمرغ پارسیان شریف به کار می‌آید.

نرم افزار گشت و نگهبانی با هدف کنترل کارکرد پرسنل نگهبانی مجموعه‌ها، طراحی شده است. به روشی که با مشخص شدن فضاهای سرکشی در زمان مشخص برای هر نگهبان، با در نظر داشتن زمان خود به همراه داشتن دستگاه گشت و نگهبانی ، کارخود را انجام می‌دهد. و بعد تخلیه اطلاعات ، نرم افزار کارکرد نگهبانان بطور دقیق در اختیار مدیریت قرار می‌گیرد،این  نرم افزار بدون دستگاه مربوطه کارائی لازم  را ندارد.

دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000X1 چگونه کار می‌کند؟

سیستم گشت نگهبانی مبتنی بر RFID ، در حال حاضر سیستم مدیریت نگهبان اصلی در بازار است. شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، نوعی فناوری ارتباطی است که می تواند از طریق سیگنال رادیویی را شناسایی کرده و داده ها را بدون سیستم شناسایی بخواند و بنویسد و یک تماس مکانیکی یا نوری بین دستگاه برقرار کند.

 فناوری فرکانس رادیویی RFID دارای ویژگی های راحتی، کارایی و پایداری است، بنابراین به طور گسترده در زمینه های مختلف استفاده می شود.

کار اصلی فناوری RFID پیچیده نیست: برچسب به میدان مغناطیسی، پس از دریافت سیگنال rf از خواننده، با انرژی به دست آمده توسط جریان القایی، اطلاعات محصول ذخیره شده در تراشه (برچسب غیرفعال) یا توسط برچسب را ارسال می کند.

ابتکار برای ارسال سیگنال فرکانس (Active Tag)، خواننده اطلاعات را می خواند و رمزگشایی را می خواند و در پردازش داده ها به سیستم اطلاعات مرکزی ارسال می شود.

مجموعه کاملی از سیستم RFID، توسط ریدر (اسکنر) و تگ الکترونیکی و سیستم نرم افزار کاربردی از سه قسمت می باشد که اصل کار آن این است که خواننده با فرکانس خاصی امواج رادیویی انرژی را به تگ ها ارسال کند، داده های داخلی را به در مدار تگ های درایو، خواننده داده های تفسیری را به صورت متوالی دریافت می کند تا برنامه پردازش مربوطه را انجام دهد.

خرید دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000X1

قبل از خرید دستگاه گشت و نگهبانی باید به یک سری نکات توجه کرد، در ادامه به این نکات می‌پردازیم.

باید این نکته رو در نظر داشته باشیم که دستگاه گشت و نگهبانی دستگاه حضور و غیاب نیست و عملکرد این دستگاه برای گشت زنی نگهبان ها هست.

در هنگام خرید به کابل شارژ دستگاه دقت نمایید، که ولت

اژ شارژ با دستگاه هم خوانی داشته باشد، و کابل اصل این دستگاه به صورت USM می‌باشد. و قسمتی که به دستگاه متصل می‌شود به صورت مگنتی می‌باشد.

نکته بعدی هنگام خرید دستگاه گشت و نگهبانی که بیشتر باید دقت کرد چون این دستگاه‌ها با سنسور اثر انگشت هستند، امکان ضربه خوردن دارند پس حتما دقت نمایید، دستگاه با کیف نگهدارنده باشد.

قابلیت دستگاه گشت و نگهبانی اثر انگشتی

اسکن اثر انگشت این دستگاه با تکنولوژی بایومتریک استفاده شده است، که جلوگیری می‌کنه از تقلب و هرگونه سواستفاده جلوگیری می‌کند. با وجود سنسور اثر انگشت  باعث می‌گردد نگهبان در شیفت کاری خود به صورت منظم حضور داشته باشد. که این دستگاه رو به عنوان دستگاه گشت و نگهبانی اثر انگشتی معروف شده است.

این دستگاه با قابلیت ویبره و آلارم امکان را فراهم می‌نمایید، تا نگهبانی که در گشت زنی هست از ذخیره شدن اطلاعات خود با خبر شود. به این صورت که زمانی که دستگاه را نزدیک تگ RFID می‌شود، اطلاعات را خوانده و پیغام ثبت شد را دستگاه نمایش داده می‌شود.

باتری دستگاه مدل WM-5000X1، یک باتری 3.7 ولت لیتیوم با شارژدهی mAh 2000 وجود دارد. توانایی این باتری جهت خواندن 500 تگ به صورت روزانه یا کار کردن به مدت 45 روز را دارد. یکی از ویژگی‌های باتری این دستگاه میزان شارژ بیشتری در دستگاه ذخیره می‌کند.

این محصول با قابلیت ضد آب و ضد گرد و خاک که با استاندارد IP67 بوده که  با جنس بدنه این دستگاه پلی کربنات بوده که دارای بنده محکمی می‌باشد، و روکش دستگاه باعث ضد ضربه می‌باشد.

دستگاه گشت و نگهبانی مجهز به چراغ قوه می‌باشد. که برای سهولت نگهبانان در شب جهت گشت زنی بسیار کارآمد است.

دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000X1

ساختار گشت و نگهبانی WM-5000X1

محافظت چند لایه

جامد و کاملا محکم و بادوام

سیستم گشت و نگهبانی

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن این دستگاه ها، کنترل نگهبانان دیگر به گزارش شفاهی دادن و کاغذ بازی و همچنین گشت زنی مداوم نیاز ندارد.قیمت این دستگاه ها نیز بسیار مناسب است و هر کارخانه و یا شرکتی می تواند برای کنترل نگهبانان خود از این دستگاه ها استفاده کند.

کار گزارش گیری و گزارش دهی با استفاده از دستگاه های گشت و نگهبانی که یک دستگاه سبک است، به راحتی و با سهولت انجام می شود.

نگهبانان وظیفه دارند با استفاده از این دستگاه ها در محل های خواسته شده و زمان مشخص شده حضور پیدا کنند و گشت خود را ثبت نمایند. و همانطور که در بالا هم گفتیم تمامی این ثبت و  بررسی ها در داخل دستگاه ذخیره شده و به سادگی می توان گزارش گشت نگهبانان را بررسی کرد.

که می توان گفت با این کار خطاهای احتمالی در گشت و نگهبانی به صفر رسیده است.

خرید این دستگاه ها برای کارخانجات و سازمان های بزرگ امری اساسی و موضوعی مهم محسوب می شود.

و همینطور در این سیستم ها تخلیه اطلاعات به سادگی صورت می گیرد و مجهز به سیستم GPS برای موقعیت یابی می باشد.

تگ RFID

دستگاه گشت و نگهبانی

تگ جاسوئیچی RFID فرکانس 13.56MHz، شامل یک مدار الکترونیکی است زمانی که تگ در نزدیکی دستگاه گشت و نگهبانی قرار می گیرد، میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه باعث فعال شدن تگ می گردد، و تگ اقدام به ارسال داده از طریق پالس های رادیویی می نماید. در نهایت داده توسط دستگاه دریافت می گردد، این تگ ضد آب بوده و با توجه به شکل و اندازه آن به راحتی قابل حمل می باشند. فقط خواندنی , Read Only تگ RFID مدل جاسویچی دارای کد یونیک جنس بدنه پلاستیک مقاوم بسیار سبک و نصب راحت می‌باشد.

نکات استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000X1

یکی از مهم ترین نکته در خصوص استفاده از دستگاه گشت زنی ، باطری دستگاه می‌باشد، که حتما از کابل و آداپتور خود دستگاه استفاده گردد. و اینکه اگر دستگاه شارژش کم هست ، استفاده نفرمایید و بعد از شارژ کامل دوباره استفاده نمایید تا عمر استفاده از دستگاه بیشتر شود.

به دلیل اینکه سوکت شارژ این دستگاه به صورت آهن‌ربایی می‌باشد اصلا برای اتصال به دستگاه فشاری بر روی دستگاه و کابل وارد نفرمایید.

دستگاه داری سنسور اثر انگشت می‌باشد، و این نکته که دستگاه ضد ضربه می‌باشد، اما برای عمر مفید دستگاه بهتر است، دستگاه داخل کیف خود جهت بازرسی استفاده گردد.

خرید دستگاه گشت و نگهبانی

برای انتخاب یک دستگاه با کیفیت و مناسب باید به ظرفیت دستگاه، امکانات و قابلیت‌های نرم افزار، مشخصات فنی و طول عمر باتری، استاندارد فیزیکی یا میزان دوام دستگاه در برای آب و گرد و غبار و … توجه نمود. هم‌چنین ماژول‌های به کار رفته در دستگاه مانند سنسور اثر انگشت و خدمات پشتیبانی و پس از فروش از نکاتی هستند، که باید به آن‌ها توجه کنید.

به چندین روش فروش دستگاه گشت زنی صورت می‌گیرد، کارشناس فروش اولین سوالی که پرسیده میشود، این است که چند نگهبان وجود دارد و همچنین چند مکان برای سرکشی موجود هست.

مشخصات فنی دستگاه گشت و نگهبانی WM-5000X1

ظرفیت ثبت تردد 30000
ظرفیت اثر انگشت 500
صفحه نمایش 1.44 اینچ
سنسور اثر انگشت  دارد
ظرفیت داخلی دستگاه دارای حافظه 16 مگابیتی (جهت دخیره 60000 رکورد)
ارتباطاتتوسط پورت USB ، قابلیت آپلود کردن 1500 رکورد در دقیقه
نوع باطری باطری لیتیومی 500 رکورد با روشن بودن چراغ قوه شارژر دستگاه تا 9 روز باقی می ماند
وزن دستگاه 314 گرم
علائم هشدارویبره ، صوتی ، آلارم
ابعاد160 میلی متر x 50 میلی متر x 34 میلی متر
 
کنترل تردد
برند

jwm

ظرفیت ثبت تردد

30000

ابعاد

160 میلی متر x 50 میلی متر x 34 میلی متر

نمایشگر

1.44 اینچ

وزن

314 گرم

بیشتر
ظرفیت اثر انگشت

500

سنسور اثر انگشت

دارد

ظرفیت داخلی دستگاه

دارای حافظه 16 مگابیتی (جهت دخیره 60000 رکورد)

ارتباطات

توسط پورت USB ، قابلیت آپلود کردن 1500 رکورد در دقیقه

نوع باطری

باطری لیتیومی 500 رکورد با روشن بودن چراغ قوه شارژر دستگاه تا 9 روز باقی می ماند

علائم هشدار

ویبره ، صوتی ، آلارم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه گشت و نگهبانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641