فروشگاه

دستگاه حضور و غیاب Suprema FaceLite

مشخصات محصول 

  • نحوه ثبت تردد : تشخیص چهره
  • نمایشگر : 2 اینچی لمسی رنگی
  • دوربین جهت ثبت تردد : دارد
  • قابلیت باطری داخلی : دارد

دستگاه حضور و غیاب Suprema FaceLite،دستگاه شناسایی چهره FaceLite پیشرفته‌ترین دستگاه تشخیص چهره می‌باشد و بارها به عنوان بهترین دستگاه تشخیص چهره در جهان معرفی شده است.
این سیستم دارای دوربینی است که با آن تصاویر موردنیاز برای تشخیص چهره کاربر گرفته یا تولید شده و بر اساس آن اطلاعات بیولوژیکی از الگو و حالت چهره در سیستم ثبت می‎شود. الگوریتم تشخیص چهره این دستگاه با به کارگیری الگوهای دقیق بیومتریک صورت سبب شده تا این سیستم به عنوان امن‎ترین و موثرترین سیستم تشخیص چهره شناخته شود.
دستگاه تشخیص چهره FaceLite، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و روش‌های یادگیری ماشین می‌تواند بهترین عملکرد را در تایید هویت کاربر داشته باشد.

دستگاه حضور و غیاب FaceLite

دستگاه حضور و غیاب Suprema FaceLite

تکنولوژی شناسایی افراد از روی چهره ابزاری برای تأیید هویت یا تشخیص هویت افراد از طریق عکس چهره است. این فناوری اطلاعاتی منحصربه‌فرد از ویژگی‎ها و الگوی بیولوژیکی چهره هر فرد را جمع‌آوری می‎کند و بر اساس آن‎ها، چهره فرد را تشخیص داده و هویت فرد را تشخیص می‌دهد و یا تأیید می‌کند. شرکت سوپریمای کره جنوبی با توجه به نیازهای سازمان‌ها، شرکت‎ها و کسب‎وکارها در حوزه‎های امنیتی مانند حفاظت از اطلاعات و داده‎ها با کنترل دسترسی، کنترل تردد افراد، مدیریت حضور و غیاب کارکنان و دسترسی به مکان‌های خاصبه ارائه محصولاتی برای کنترل بهینه ترددها و ثبت حضور و غیاب‎ها با استفاده از تکنولوژی بیومتریک (تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره و تشخیص عنبه) پرداخته است.

مشخصات دستگاه حضور و غیاب Suprema FaceLite

این دستگاه قابلیت این را دارد که گوشی تلفن شما به عنوان کارت برای این دستگاه عمل می‌کند، به این ترتیب که گوشی تلفن شما به عنوان یک کارت هوشمندبرای شما عمل می‌نماید. که از طریق بلوتوث به گوشی وصل می‌شود. که هم برای سیتسم عامل اندروید و هم IOS وصل می‌گردد. و قابل استاده می‌باشد.

نحوه ثبت ترددتشخیص چهره
ظرفیت ثبت تردد۵۰۰۰۰۰۰
ظرفیت تعداد کاربر۳۰۰۰
ظرفیت تشخیص چهره۵۰۰۰۰
حافظه داخلی۱GB RAM + 8GB Flash
پردازشگر۱.۲ GHz Quadcore
نمایشگر۲ اینچی لمسی رنگی
کنترل ترددرله ، Wiegand
ارتباطات شبکه۱۰۰/۱۰Mbps
گواهینامهCE, FCC, UL, KCC, WHQL ,FBI IAFIS Appendix F

پیکربندی Suprema FaceLite

بیشتر
دستگاه حضور و غیاب Suprema FaceLite

دستگاه حضور و غیاب Suprema FaceLite, برند Suprema

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه حضور و غیاب Suprema FaceLite”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641