فروشگاه

راکت بازرسی بدنی ZK D300

مشخصات محصول 

  • دارای باطری قابل شارژ
  • دارای نشانگر LED
  • قابلیت تشخیص انواع فلزات آهنی و موبایل

 

راکت بازرسی بدنی ZK D300

راکت بازرسی بدنی ZK D300، محصول شرکت ZKTECO می باشد. یک راکت فلزیاب دستی با حساسیت بالا برای استفاده‌های امنیتی بالا در ساختمان‌ اداری و دولتی است، این دستگاه از بهترین راکت‌های فلزیاب است که شما می‌توانید به آن اطمینان کامل داشته باشید. راکت های بازرسی جز دسته بندی تجهیزات امنیتی محسوب می‌شوند.

معرفی راکت بازرسی بدنی ZK D300

راکت بازرسی بدنی ، دارای توانایی ارگونومی است که با ویژگی‌های خاص پیشرفته خود تسخیص فلز و سیگنال دهی آن را ترکیب می‌کند، که باعث سرعت بیشتر در تشخیص فلز و اطلاع رسانی است. که با ارزش سریع نشان می‌دهد که فلز را تشخیص داده است، این دستگاه از پوشش ABS و پلاستیک است که باعث نمی‌شود، دست عرق نکند و باعث سبک تر بودن وزن دستگاه می‌شود وزن این دستگاه می‌شود. وزن این دستگاه ۲۷۰ گرم است که در عین حال که سبک و د اندازه زیادی نیست بسیار پرکاربرد است. این دستگاه با توجه به دارا بودن باطری قابل شارژ و همچنین قابلیت تنظیم درجه حساسیت را دارد که برای بهترین تشخیص دادن فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راکت بازرسی بدنی ZK D300

قابلیت های راکت بازرسی بدنی ZK D300

  • دارای باطری قابل شارژ
  • بدنه از جنس ABS
  • قابلیت آلارم صوتی و ویبره
  • قابلیت تشخیص انواع قطعات الکتریکی
  • قابلیت تشخیص انواع فلزات آهنی و غیرآهنی
  • دارای قابلیت کم و زیاد کردن سطح حساسیت

 

راکت فلزیاب بدنی ZK D300

جهت بازسی بدنی افراد با دقت بالا در مجموعه های نظامی، ورزشگاه ها، فرودگاه ها، سالن های همایش، مراکز امتحانات و دیگر اماکن مشابه مورد استفاده قرار می گیرد . این راکت قابلیت تشخیص انواع فلز( آهنی و غیر آهنی ) و مدارهای الکتریکی ، امکان کشف انواع سلاح گرم و سرد و دیگر اشیا مانند ساعت هوشمند و گوشی تلفن همراه(موبایل) و فلش مموری پنهان شده در سطح پوشش افراد را دارا می باشد.

این دستگاه را به یکی از دستگاه های پرطرفدار، کاریردی و کارآمد در حوزه بازرسی تبدیل کرده است . این راکت می توان از خطای انسانی در بازرسی انسانی جلوگیری کرده و مانع از ورود و خروج اشیا بدون مجوز شود.

نمایش و نحوه کارکرد راکت بازرسی بدنی

امکانات راکت بازرسی بدنی D300

بر روی این دستگاه دارای کلیدهای نورانی است که وضعیت کار آن را نشان می دهد.

کلید روشن/خاموش: برای روشن شدن طولانی مدت آن را فشار دهید و در حالت کار آن را برای خاموش شدن طولانی فشار دهید. نشانگر قدرت هر 3 ثانیه یک بار در حالت کار چشمک می زند.

کلید حساسیت: حساسیت به 4 سطح تقسیم می شود. کم، متوسط، زیاد و فوق العاده زیاد. با فشار دادن کلید حساسیت مربوطه، حساسیت کم، متوسط ​​یا زیاد را انتخاب کنید، نشانگر مربوطه هر 3 ثانیه یک بار چشمک می زند. برای تغییر به حساسیت فوق العاده بالا، یک حساسیت را انتخاب کنید و دوباره کلید حساسیت را فشار دهید. سه نشانگر حساسیت که چشمک نمی زند.

کلید صدا و لرزش:این کلید را فشار دهید تا بین حالت «صدا» > «لرزش» > «صدا و لرزش» جابه جا شوید. هنگامی که نشانگر چشمک نمی زند، حالت هشدار صدا و نور را نشان می دهد. وقتی هر 3 ثانیه یک بار چشمک می زند، حالت هشدار لرزش و نور را نشان می دهد. وقتی هر 1.5 ثانیه یک بار چشمک می زند، حالت هشدار صدا، لرزش و نور را نشان می دهد.

مشخصات راکت بازرسی بدنی ZK D300

ابعاد ابعاد ۳۶۰(L)x82.5(W)x42.5(H)mm
وزن۲۹۰ گرم
منبع تغذیهدو باتری AA
مصرف برق<60mW
شرایط هشدارزنگ صدا و نور / زنگ لرزش و نور
موادپوشش آن عمدتاً ABS و لاستیک است
دمای هنگام کار۱۰℃~+۴۰℃ (Relative Humidity: 0~95%

 

راکت بازرسی بدنی ZK D300

ZK-D300

  1. نشانگر ( زنگ هشدار ، شارژ ، باتری کم )
  2. بلندگو
  3. دکمه‌های کنترل
  4. دسته راکت
  5. پورت USB
  6. حفاظ باتری
  7. نقطه تشخیص
  8. پیج پوشش باتری
  9. محل اتصال بند
  10. کابل آداپتور

کلیدهای تنظیم حساسیت دارای 4 سطح است. کم، متوسط، زیاد و فوق العاده زیاد. با فشار دادن دکمه حساسیت مربوطه، حساسیت کم، متوسط ​​یا زیاد را انتخاب کنید، نشانگر مربوطه هر 3 ثانیه یک بار چشمک می زند. برای تغییر به حساسیت فوق العاده بالا، دکمه حساسیت بالا را دو بار فشار دهید، سه نشانگر حساسیت نباید چشمک بزنند.

 دکمه صدا و لرزش،این دکمه را برای جابجایی بین حالت های صدا، لرزش(ویبره)، صدا و لرزش فشار دهید. در همه حالت ها، هنگامی که نقطه شناسایی فعال می شود، LED روی دستگاه روشن می شود. هنگامی که نشانگر خاموش است، حالت “صدا” روشن است. وقتی هر 3 ثانیه 1 بار چشمک می زند – حالت لرزش. وقتی هر 1.5 ثانیه 1 بار چشمک می زند.

راکت بازرسی بدنی ZK D300 در مکان های نظامی، مراکز آموزشی ، مدارس و محل آزمون کنکور و امتحانات ، فرودگاه ها و ترمینال های مسافرتی و ارگان های حمل و نقل ، و هر ارگان و فروشگاهی که نیاز به بازرسی بدنی دارند.

راکت بازرسی بدنی چگونه کار می‌کند؟

همه راکت بازرسی از میدان‌های الکترومغناطیسی برای تشخیص اجسام فلزی و الکترونیکی استفاده می‌گردد.که در این مورد یک مقاله کامل تهیه شده است که می‌توانید مطالعه نمایید.

این راکت به عنوان فلزیاب‌های دستی در بازار شناخته شده است. که برای تشخیص انواع قطعات فلزی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. که به راحتی می‌توانید از این ها استفاده نمایید.

 

راکت بازرسی و ردیاب های فلزی دستی مانند دوربین های IP و دستگاه های اکسس کنترل، موثر و بی خطری هستند. آن ها به امنیت شما کمک می‌کنید.

تقریبا تمام راکت های بازرسی بدنی براساس PI کار میکنند. ادامه این مطلب

جهت مشاوره و خرید می‌توانید با گروه فروش ما در تماس باشید.

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راکت بازرسی بدنی ZK D300”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641