گیت فلزیاب T-3330

مشخصات محصول 

  • قابلیت 33 زون
  • هشدار صوتی و چراغ‌های LED
  • شناسایی انواع فلزات آهنی و غیرآهنی
 

 

گیت فلزیاب T-3330

گیت فلزیاب T-3330، با قابلیت تشخیص انواع فلزات(آهنی و غیر آهنی) و مدارهای الکتریکی می باشد. امکان کشف انواع سلاح گرم و سرد و دیگر اشیا مانند گوشی تلفن همراه دارا می باشد. گیت فلزیاب ، را به یکی از دستگاه‌های به روز و کار‌آمد در حوزه بازرسی تبدیل کرده است. گیت فلزیاب T-3330، می تواند. از خطای انسانی و تبانی در بازرسی انسانی جاوگیری کرده و مانع از ورود و خروج اشیا بدون مجوز گردد. حراست مجموعه‌های تولیدی با کمک این گیت فلزیاب می‌توانند. مانع به سرقت رفتن ابزارآلات یا محصولات تولید شده از انبار و خط تولید شوند .

گیت فلزیاب T-3330

اگر برای بازرسی بدنی افراد به دنبال دستگاهی هستند. که دقت بالایی در شناسایی انواع فلزات آهنی و غیرآهنی مانند انواع سلاح (سرد و گرم) و دستگاه‌های الکتریکی مانند گوشی تلفن همراه داشته باشد، گیت فلزیاب مدل T-3330 برای شما مناسب خواهد بود. این گیت برای مکان‌های حساس بسیار کارآمد است، چرا که از ۳۳ زون قابل تنظیم بهره برده و با تشخیص تغییر شکل میدان مغناطیسی خود توسط فلزات یا مدارهای الکتریکی آن‌ها را شناسایی و با استفاده از هشدار صوتی و چراغ‌های LED که در ستون‌های آن قرار دارد، اشیا غیر مجاز و حدود استتار آن در سطح پوشش فرد را شناسایی و به حراست اعلام می‌کند.

گیت بازرسی فلزیاب مدل T-33330

 

چه کسانی از گیت فلزیاب T-3330 استفاده می‌نمایید؟

گیت فلزیاب مدل T-3330، با طراحی حرفه‌ای و عملکرد مطلوب خود برای فضاهایی مانند سازمان‌ها، سفارتخانه‌ها و دیگر امکان مشابه (که ورود بعضی از اشیا فلزی یا الکتریکی ممنوع است) مناسب خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهید از آن در تمامی نقاط کشور در محیط‌های مسقف و به دور از بارش باران و باد قابلیت استفاده دارد. دارا بودن استاندار‌های جهانی CE اروپا و FCC آمریکا از دیگر مزایای این گیت بازرسی فلزیاب است که میتواند کیفیت آن را تضمین کرده و آن را به یک پیشنهاد عالی تبدیل کند.

مشخصات گیت فلزیاب T-3330

منبع تغذیه۱۵V
دمای عملیاتی۲۰℃~+۵۰℃
اندازه استاندارد۲۲۲۰mm(H)*930mm(W)*760mm(D)
اندازه داخلی استاندارد۲۰۱۰mm(H)*700mm(W)*500mm(D)
اندازه بسته بندی برای پانل های درب۲۳۰۰mm(H)*335mm(W)*800mm(D)
وزن ناخالص۷۰kg

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیت فلزیاب T-3330”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641