دستگاه حضور و غیاب 38304

دستگاه حضور و غیاب 38304 با ظاهری زیبا و کاربر پسند، علاوه بر زیبایی تکنولوژی روز را نیز در اختیار کاربران قرار داده است که از جمله می توان به استفاده از اسکنر کف دست (Palm) ، اسکن اثر انگشت و استفاده از کارت بدون تماس RFID جهت ابزار هویت و ثبت تردد کاربران اشاره نمود.

ویژگی‌ها

  • نحوه ثبت تردد : تشخیص اثر انگشت ، کف دست ، کارت خوان
  • نمایشگر : صفحه نمایش ۲.۸ اینچی
  • دوربین جهت ثبت تردد : ندارد
دستگاه حضور و غیاب 38304


دستگاه حضور و غیاب 38304

دستگاه حضور و غیاب 38304،ساخت شرکت zkteco چین می‌باشد , دارای شناسایی کف دست تا ۶۰۰ عدد توسط لنز پر قدرت تعبیه شده در بدنه شناسایی می‌شود. اننتقال داده‌ها از دو طریق شبکه LAN و USB انجام‌ می‌شود. که شامل گزارشاتی همچون مرخصی و ماموریت‌های ساعتی و میزان ساعت کاری کارمندان را به صورت داده نمایش می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های شناسایی می‌توان به تعریف ۳۰۰۰ عدد، اثر انگشت ۱۰۰۰۰۰ عدد کد پرسنلی اشاره داشت که با وجود پردازشگر بسیار قدرتمند و سیستم عامل لینوکس اختصاصی ، با سرعت بالاو بدون هیچگونه کندی در عملکرد سیستم به ارائه خدمات می‌پردازد.

اگر برای ثبت حضور و غیاب کارکنان خود به دنبال دستگاهی هستید که قابلیت مناسبی در تشخیص هویت افراد داشته باشد و بتوانید از آن در سازمان‌های کوچک استفاده کنید، دستگاه حضور و غیاب P160 ،برای شما مناسب خواهد بود. چرا که این دستگاه سنسور اثر انگشت جهت ثبت تردد ورود و خروج پرسنل دارد و همچنین می‌توان از رمز عبور هم برای تشخیص هویت و ثبت تردد در این دستگاه استفاده کرد.

ویژگی دستگاه حضور و غیاب P160

دستگاه حضور و غیاب P160 یک دستگاه کنترل زمان و حضور و غیاب و دسترسی چند بیومتریک است، که می‌تواند با قفل برقی شخص ثالث، سنسور در و دکمه خروج و غیره متصل شود. با جدیدترین الگوریتم شناسایی کف دست/اثر انگشت و فناوری ساده‌شده، می‌تواند 1000 الگوی کف دست و حداکثر 3000 الگوی اثر انگشت را بدون تقسیم‌بندی در خود جای دهد. برقراری ارتباط از طریق Wi-Fi، TCP/IP، و میزبان USB، اتصال و انتقال داده را تضمین می کند. سرعت تأیید شگفت انگیز و فرآیند عملیات بصری آن را محبوب کرده است. با طراحی دقیق و پردازش دقیق، کاملاً با دفتر کار شما مطابقت دارد.

مشخصات دستگاه حضور و غیاب 38304

نحوه ثبت تردد تشخیص اثر انگشت ، کف دست ، کارت خوان
ظرفیت ثبت تردد۱۰۰۰۰۰
ظرفیت اثر انگشت۳۰۰۰
ظرفیت کف دست۶۰۰
ظرفیت کارتاختیاری
پردازندهMulti-Bio CPU 1.2 GHz
نمایشگرصفحه نمایش ۲.۸ اینچی
سرعتکمتر از ۱ ثانیه
قابلیت اتصالدرب قفلی ، دکمه خروج، سنسور درب
ارتباطاتTCP/IP , USB Host
ابعاد۱۷۹.۹۵* ۱۳۴.۹۴ * ۳۸.۵ mm

جهت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با شرکت سیمرغ پارسیان شریف تماس حاصل نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه حضور و غیاب 38304”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید چه چیزی نیاز دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر کمک به شما هستند.

02188544642

02188544641